a

Daisypath Anniversary tickers

daisy path

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, July 1, 2010

sesaat ku teringat

sesaat saya teringatkan kawan2 saya....saya rindu mereka semua....especially kawan2 saya kat uitm....dulu kami pernah berkongsi makanan, minuman in fact pernah berkongsi suka duka bersama....kami buat everything together....rahsia masing2 kami simpan kemas....hmm tapi masa tu dah berlalu..dah hampir 4 years saya tak jumpa mereka...rindu sangat time dulu2...saat kami terpaksa berjalan berbatu2 just because nak naik bus untuk outing....hmm outing pun bukannya nak buat apa tapi nak melepaskan rindu pada kfc....hahha....masa muda2 la katakan...tapi now masing2 dah ada life sendiri..dah ada komitmen....tapi segala airmata yang pernah kami kongsi dulu akan jadi kenangan untuk saya sampai biler.....for my friends...thanks because u all the best friends yang pernah saya ada.....dan sampai biler2......i love all of u friends

No comments:

Post a Comment