a

Daisypath Anniversary tickers

daisy path

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, July 9, 2010

cerita di mpkb

hmm samalam saya terima sekeping surat dari mpkb bahagian parking...dalam surat tu tertulis la saman parking saya yang kononnya dah berjumlah rm 5 ribu lebih....terkejut bukan punyer saya dibuatnya..so saya cepat2 ajak ensuami ke mpkb yang terletak dekat gelanggan seni...dengan harapan kononya dapatla buat rayuan ke apa ke...sebbnya yang menjadikan saya selalu disaman bab parking nie berpunca dari meter dia gak...meter dia tu jenis takleh nak accept syiling 50 sen..kekadang biler saya tendang2 tiang meter tu baru la nak telan duit.tapi kekadang hmm hampeh..kita dah masukkan beringgit2 pun still dok tulis 0 jam gak...menyamppah tull....so niat saya nak jumpa tuan boss si parking nie pun nak explain la masalah tu..saya rasa bukan saya sorang yang facing this prob...so dengan lafaz yang pelan2..saya ucap salam..ketuk pintu dia...kiranya masuk la dalam bilik dia...(itupun setelah dia punyer secretary dia bg masuk)bukan main terjah je...so biler masuk tu nampak la sorang pompuan yang sedang sarat pragnant.saya pun cakap la tujuan saya jumpa dia...tetiba je dia dengan penuh keselambaan campak saya punyer surat atas meja depan batang hidung saya nie..dalam hati cakap aphal pompuan nie..nak terberanak ke apa...(masa tu ensuami n chentahati ada kat luar)dia siap tengking saya cakap saya tak mauskkan syiling that why saya kena saman..maunya cabul mulut dia...then saya explain la kat dia [asal kes syiling tu..dia cakap saya kena komplen kat bank begara sebb keluarkan duit syiling yang ketebalan berlainan sebab tu meter dia takleh terima..saya pikir takkan la aku nak pg bank negara and blame diorag then suh diorang kuarkan suit syiling 50sen yang saiz ketebalan ikut meter mkpb...rasa nak tergelak pun ada...tapi saya tahan je la...pastu dia blame saya kononnya saya tak buat report...so saya cakap la saya dah buat report tapi after call diorang saya blah la dari parking untuk masuk class saya...but dia cakap saya must tunggu...30minit pun tunggu la ..saya cakap la kat dia yang takkan la saya nak tercongok je menunggu parking dia..apa dia ingat nie penunggu parking kehormat ke..saya cakap la ish cik nie nak suh saya buat sideincome ke untuk jaga parking cik yang rosak...then tak payah buat keje lain...hamnun punyer hamun dia kat saya...saya dah pedih telinga dah dengan pompuan sorang ni so saya blah la...mangkuk betul...mentang2 la pangkat bos(biarpun sekadar bos mpkb bahagian parking) tapi berlagak mcm menteri...tapi saya rasa menteri takda lak macam nie..macam singa betina yang da berbulan tak makan...biler kuar saya citer la kat ensuami....apalagi maunya dia nak tampar that stupid women..tapi saya tahan and bgtau jgn sayg,karang kita yang masuk jail..so start semalam saya dah hantar banyak komplen ke mpkb, tv3, metro, satumalaysia, pengguna n biro aduan awam..so mark my word, that stupid and no manners women akan lost dia punyer keje...that's my promise...

No comments:

Post a Comment