a

Daisypath Anniversary tickers

daisy path

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, July 3, 2010

dalam dilema

hmm hari nie saya bosan sangat2..ensuami keje...class pun takde rini...so lepas uruskan si Chentahati saya, dia pun tido..hmm biler ChentaHati dah tido means bosan la saya..so saya pun bukak la fb n blog..tangan nie sesajer la click sana sini kan..click punyer click sekali found somebody yang dah lama saya lost contact..actually dulu saya dengan just like a best frenz, share everything and talk anything that we want to talk..but after ada misunderstanding between us, we all trus bawak haluan masing2...problem tu pun di create kan oleh seorang manusia lain....yang saja nak tabur fitnah dan citer sensasi...till satu relationship putus...sedey tu memang la sedey but what can i do...masa kitorang tengah hadapi saat genting untuk discuss about that prob, my friends (include her) ask me to tell everything..well apa yang saya nak bgtaukan...sbb sumer citer or prob yang ada tu becoz of org lain...yang boleh saya gelarkan(the stupid girl)..but i thing the most cruel person...until all my friends decide nak broke we all punyer relation...hmm saya ingat lagi time tu sedey hanya allah yang tahu..dah la time tu jauh dr mama and kekasih hati(now is my EnKande)...so apa saya bleh buat, biarlah apa yang diorang nak buat, saya tau saya tak salah so buat dono jer la...tup tap tup tap kitorang dah almost 4 years tak jumpa...ntah kenal lagi ke tak muka masing2...hmm hari nie sy tgk dia kat fb..tgn nie nak ajer add dia..tapi ntah hati plak kata jgn....so at last saya buat decision just usha je die dalam fb...but saya rindu sgt kat dier.....ye lah dier adalah first person yang sy pernah share everything together....hope sgt one day we all akan contct again...

No comments:

Post a Comment