a

Daisypath Anniversary tickers

daisy path

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, July 1, 2010

cerita tentang result

alhamdullilah...hari nie dapat jugak sy result for final exam yang lepas...hmm sume subjek terget saya dapat A cumer ader satu je aduh dapat B....but saya takkan mengaku kalah dan berputus asa...saya akan terus keep trying....insyaalah kalau kita usaha dengan sungguh2 n diirigi dengan redha suami dan mama saya allah akan berkati pelajaran saya......hope sangat sem nie punyer exam akan lebih better than before becoz berdebar gak nie...yela saya skang kena belajar coding untuk laman web..heheh saya nie dah la tak pandai sangat bab komputer nie..setakat menaip bleh la...yang lebih2 sudah...hehe ready2kan komputer untuk diformat....but saya akan try the best, to the best of my ability...insyalah...di mana ada kemahuan di situ ada jalan..hmm kata2 nie sy pegang since upsr dulu...cikgu saya selalu cakap mcm tu..dan memang terbukti betul pepatah tu sebab kalau kita usaha dngan kuat serta ada keredhaan allah everything yang kita buat no matter what akan success...tapi study2 jgk..si ChentaHati dan Ensuami tetap jadi keutamaan saya...mereka mcam pembakar semangat saya untuk terus berjaya..so pandai2 la saya bahagikan masa saya untuk study, jadi ibu pada ChentaHati, isteri kepada Ensuami, anak kepda Mama dan Hamba pada Allah..

No comments:

Post a Comment