a

Daisypath Anniversary tickers

daisy path

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, June 13, 2010

laptop....money...fenin....

hmm ri nie saya dapat balik sahabat lama saya yang dah lama tak muncul iaitu migrain...migrain memikirkan cara nak menjualkan laptop saya...hmm apala nasib..ari tu masa ada buyers yang sudi membeli laptop saya tu, saya la plak yang ragu2 nak jual...now on bila dah bebetul perlukan money, and nak jual laptop tu, buyers la plak takde....dah abes kawan saya inform hmm tapi harapan sume hampeh....macammana la nak jual si laptop nie...aduh laa....ensuami pun dah turut penin nak menolong....hmm tapi saya takkan putus asa..akan ku cari jugak buyers...harap2 ada jugak la buyers yang mampu mengurangkan tekanan dan menjemput keluar sahabat karib saya nie yang bernama migrain...hmm suspen untuk tgk result muet dengan result final exam last week pun ada gak..almaklumlah kalau ada sangkut kat mana2 pukat..naya saya..tak pasal2 plak nak kena bayar extra...hmm yang muet nie pun berdebar gak..anyway sy dah bg yang the best ari tu...insyaalah akan ada rezki kat situ(tu kata ensuami)...tapi kekadang saya kagum tull dengan ensuami yang relax and slumber bluehypo je even ada big big big problem..hmm saya nie plak jenis tak keruan...mulala kalut....sakit pala and last2 ting tong...hahhaha.....tapi bile melayan ragam ChentaHati kami terus buat saya release ckit....i love u sofea....i love u fizee....muahmuah

No comments:

Post a Comment